Silje tester salte lakris-ubåter

Tjolahopp!

September er uten tvil høysesong for å teste mat- og drikkenyheter, så jeg bare fortsetter testingen her jeg 😉

Denne gangen er det Salte Lakris-Ubåter som har blitt smakt på.

Min mening:

– God lakrissmak, selv om jeg i utgangspunktet er størst fan av søt lakris og ikke salt lakris. Disse ubåtene var derimot overraskende mer søte enn jeg hadde trodd, og de var mye og gode. Men konsistensen er likevel “litt for bløt/litt for geléaktig” – rett og slett for fluffy. De er sikkert et fint alternativ til lakris-variasjon, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe de igjen. Rett og slett fordi jeg synes de tradisjonelle lakrisbåtene, Kick-lakris og Panda-lakris er bedre 😉 Men smaksmessig er de veldig ok altså 🙂

Terningkast 3/4

– Silje Bjørnstad – 

6 kommentarer

Siste innlegg