Fra Instagram

Hei og god søndag!
Det er på tide med en liten Instagram-update igjen, så her kommer siste Insta-snapshots:

1) Den nyeste utgaven av Shape Up – her er det så mye bra lesesnacks! 🙂 Selv bidrar jeg med to artikler.
2) Besøk av Lexie i Oslo <3 
3) Godterinyheter fra Nidar. 😀
4) Kantinehåndboka er endelig trykt og jobb-babyen min er blitt bok! 

5) Knebøy. Med. Stopp. (Det er så slitsomt det… he he)
6) Pullups på Gym Ila
7) Markløft
8) Min beste besteste fylte 30 år denne uka og i slutten av august feira vi 3-årsdag. 

9) Dips med vektvest
10) Pullups på Fitness Xpress Storo (Mitt andre hjem)
11) Tester Smash!-kuler på kveldsvakt hos Side2. 😀
12) Ooooog markløft igjen 😉

På Instagram heter jeg siljebjornstad87

På Snap: Silje1987

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg