Sterk!

Jeg begynte arbeidsdagen min på Sterk Treningssenter her i Oslo klokka 09:00 og jobbet der i cirka fire timer med et lite filmprosjekt for en oppdragsgiver. Gøy! 😀 Jeg har ikke stått foran kameraet og heller ikke vært den som har filmet, men jeg har rett og slett vært den lille organiseringsansvarlige med oversikt over hvilke øvelser som filmes, hvem som skal gjøre hva og så videre. En liten koordinator-frøken med andre ord, and I LOVE IT!!! 

 

Etterpå ble det selvfølgelig en treningsøkt på dette flotte senteret (har vært her flere ganger), og det ble blant annet 10 sett med saktebøy (2-3 sekunder ned for å terpe teknikk) og 2x3x107 kg i markløft og 3 reps med 105 kg som sistesett (var så gåen i beina, så måtte ta av 2,5kg på det som egentlig skulle vært siste settet med 107,5kg). 

video:minisaktebyvideo:marklft1075kgx3

Ah, så må jeg bare slenge med dips-persen fra i går:

video:dips8repsx15kg

8 reps med 15 kg ekstra 😀 Det gir endorfinrus det!

Ellers så går tida så altfor fort! Helga nærmer seg med stormskritt og i morgen reiser jeg og Fredrik til Gardermoen for å være med på AFPT Convention
fra fredag til søndag.

Det er et program fullspekket med så utrolige mange dyktige folk og jeg vet det også skal en del kjentsfolk dit, så det blir så bra!! Påfyll av inspirasjon og kunnskap sammen med en hel haug av andre som brenner for de samme temaene – perfekt! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg