Treningsshoot med DetNye og energikick på trening

God torsdag!
Først og fremst; dagens treningsøkt – whohoowheeeheee!!! 😀
Etter å ha SLITT meg gjennom 3x3x105 og 3x3x107,5kg i klassisk markløft de to siste ukene, så var dagens 3x3x110kg så “lett”, eller lett var det jo ikke, men det gikk så overraskende greit at jeg måtte sjekke om jeg hadde lagt på riktig vekter flere ganger. HAH! DIGG!!!
I tillegg ble det 6-9-6-6-9 pullups (skulle egentlig ha 10 på siste settet der, men prøver igjen neste gang), dips med 15 kg ekstra (9 reps (repspers!! 😀 ) + 6 reps), sittende roing, stående roing med stang, brede nedtrekk, facepull, sidehev, fronthev og en annen skulderøvelse jeg ikke husker navnet på :p
Uansett, dagens økt var SO DAMN GOOD! 
video:3x110kgmarklft

{tekst}

video:3x110kgmarklft2

(I know, fineste ansiktsuttrykkene ever…)

På formiddagen i dag så var jeg på Elixia Bjørvika der jeg organiserte shoot med fotograf Rasmus Kongsøre (elsker å jobbe med han her, han er megaflink og bare sprudler av god energi i tillegg til at han er perfektsjonist og supereffektiv – litt sånn som mæ sjæl, haha) og PT og modell Hedvig Bang. Hedvig er en av de de seks Shape Up-finalistene som kjemper om å bli “årets Shape Up-jente” og hun var bare supersøt, superhyggelig og superflink. Supereffektiv var hun også! 

Vi shoota tre ulike treningsprogram som da blir tre ulike saker. Jeg har fått ansvaret for totalt fem treningssaker med samme mal for DetNye, så følg med i det bladet fremover!

Med andre ord så har det vært en meget herlig dag, både jobbmessig og på treningsfronten. Ha fortsatt en fin kveld!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg