Fra Forskningdagene

 

Hei og hopp!

Jeg må bare si det igjen, so litte time, so much to do! :-O

Men det er jo positivt det også 😉 Det er bare at den “to-do”-lista mi aldri tar slutt… mihi. 

I dag har jeg blant annet vært på Forskningsdagene i Oslo og holdt foredrag om Helsejournalistikk – temaet var om matmyter, trender, fremtidens mat etc – VELDIG interessant og lærerikt 🙂

Andreas Wahl var konferansier og holdt tråden i gang, så etter at jeg var ferdig med det jeg skulle si så ble det selvfølgelig en selfie. 

(Du vet, det telles ikke før man kan dokumentere det i sosiale medier)

Vi fikk tilbud om ¨smake på “insektssnacks” også i form av gresshopper og noen marinerte larver. Jeg takket pent nei, he he. 

Men jeg smakte på sjokolade med tang og tare, og det var faktisk ganske så digg. (Alt blir vel digg med sukker og fett…. :-p)

Ellers så fikk jeg med meg no greier hjem som tydeligvis også er inspirert av insektsverdenen:

Og på tirsdag var jeg jo i debattpanel i Bergen sammen med tre herremenn med en ganske solid erfaring og fartstid i feltet, også en meget interessant og lærerik kveld. 🙂

Nu skal jeg jobbe resten av kvelden, og resten av uka og resten av måneden er også PAKKA, men sånn går det når man elsker det man driver med og er født som en optimistisk og jobbglad energibunt. 😀

Oktober blir litt roligere, og jeg skal endelig ta meg en tur til Finnskogen og HJEM på landsbygda igjen. Kan nesten ikke vente til å gå tur i skogen sammen med Lexie samtidig som jeg kjenner lukten av nytreska åker. <3

Ha en herlig kveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg