Silje tester saftnyheter fra Fun Light

Hei og god fredag! I formiddag testet vi en rekke mat- og drikkeprodukter her på Side2 og testen er allerede publisert:
– Dette var helt krise!

 

Som vanlig var det noen nyheter som kom bedre ut enn andre, og mine personlige favoritter blant disse produktene er Atkins Fugde Bar (som jeg har skrevet om tidligere) og Sætres Beste Tynne Knekkebrød Spelt. 

Jeg har også smakt på de nye Fun Light saftene, både squeezy-flaskene og Steviasøtede varianter. 

Her er min dom: 

Fun Light Squeezy med mango og appelsin:

– Frisk og god, en skikkelig sommersaft for min del, men ikke en favoritt. Praktisk å ha med på tur når det er sånne små squeezyflasker, det trekker opp. Helt grei saft som fungerer fint som et alternativ en gang iblant. 

Terningkast 4

Fun Light Squeezy med bringebær og granateple

– Søt og god, uten å være for søt. Ganske samme mening om denne som den forrige. 

Terningkast 4

 

Fun Light Green Eple og Pære

– NAM! Dette var en herlig kombo og perfekt balanse mellom eple og pære. Absolutt en ny favoritt, kjenner ikke Stevia-smaken noe særlig her. 

Terningkast 5

 

Fun Light Green Bringebær og Granateple

– Litt mer Stevia-ettersmak på den her, men fortsatt overraskende god. Likte den andre smaksvarianten bedre. Likevel er dette også en saftvariant jeg synes smaker godt!

Terningkast 4

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg