Insta-shit

Hei!

Her er litt instasnacks fra den siste tiden, lenge siden jeg har oppdatert på det nå.  

På Instagram finner du meg på: silje_bjornstad

 😉

 

1) På søndagstur ute i høstmørket sammen med Fredrik. Fant meg en fin løvhaug 😀
2) Sakte-knebøy med stopp i bunn.
3) Klar for å teste godteri- og snacksnyheter på Side2!
4) The one and only MARKLØFT.

5) Mislykka selfieforsøk fra meg og Lexie <3
6) Pullups!
7) Happyselfie etter at jeg var med i debattpanel under Forskningsdagene i Bergen
8) Knebøy på en mandags morgen. 

9) Dips-pers med 25 kg ekstra
10) Lexie <3<3<3<3<3<3
11) Markløft-pers med 130 kg
12) Knebøy-pers med 95 kg. 

😀

Ha en herlig mandag! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg