Silje tester Tikka Wrap Kit

Tjohei og god tirsdag!

I dag har jeg testet den nye Tikka Wrap Kit som inneholder raitamiks, wraps, mango chutney og marinade.

Alt man trenger er kylling og matyoghurt/lettrømme/kesam til raitamiksen, pluss valgfrie grønnsaker. 

Dette er min dom: 

I utgangspunktet er jeg ikke så stor fan av indisk, eller av “kit” fra ferdigmatindustrien fordi jeg synes det ofte smaker papp og lite autentisk. Men denne kit-varianten overrasket! Alt hadde en god og rund indisk smak uten at det ble hverken for mye eller for lite. Akkurat passe sterkt (i alle fall for meg), og dette er absolutt et smakfullt alternativ når man har lyst på indisk. Synes også det er fint at wrapsene ikke er KING SIZE i størrelse. 

Mums! Denne får et sterkt terningkast fire fra meg 🙂

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Jeg var her. Tikka Wrap er best. Du e dårlig til å forklare hvordan du dømmer, og Tikka Wrap fortjener 6!
      ASTRID UT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg