Da jobben består av dette

Dette er rett og slett treningsglede og jobbglede i skjønn harmoni: 

For i forrige uke så var jeg og noen Side2-kolleger på besøk Christiania Atletklubb der vi skulle få en innføring i styrkeløft – altså knebøy, benkpress og markløft. Det er så utrolig viktig å være bevisst på teknikken og hvordan man løfter, og selv om jeg er godt kjent med disse baseøvelsene, så er det alltid så inspirerende og motiverende å få tips fra de som virkelig vet hva de snakker om. Og ikke minst så håper vi jo på at Side2-artikkelen (som ikke er publisert ennå – den kommer i løpet av uka 😉 ) vil bidra til nettopp inspirasjon og motivasjon. Og selvfølgelig at folk blir litt mer bevisst på hvordan de løfter 😉

Men i forrige uke så møtte jeg også Kim fra Team Physix og hans herlige sønn Vincent på seks år. De to viste oss imponerende triks og street-workout-kombinasjoner i en treningspark her i Oslo. Sååå imponerende og kult å se hva folk kan få til! 

Begge disse artiklene blir altså publisert på Side2 i løpet av uka og er MUST-READ-STUFF. Det er selvfølgelig video i artiklene også.

Ah, jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg elsker jobben min.:D

Ha en herlig tirsdag!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Heisann, lurte på om du kunne hjelpe meg å finne en video som ble publisert i Side2 11.10.15? Overskriften er, tren dette programmet to ganger i uka for å stramme opp kroppen. Jeg begynte å trene det, men så skjedde det noe og videoen forsvant fra siden. Har så veldig lyst å fortsette dette programmet, og videoen var kjempebra å ha siden det ikke er personlig trener der jeg trener.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg