Milepæl

I dag reppa jeg 20kg ekstra i dips for første gang, og det ble 5 reps på ett sett. Det er egentlig ikke noe mål jeg har hatt, men likevel så er det veldig deilig å kunne ta flere reps på det som var 1 repetisjon maks for en tid tilbake. :p
Det er liksom noe med de blåe 20kg-vektskivene ass. Det er liksom en milepæl å ha 20 kg ekstra mellom beina – hah! Uansett hvor rart det hørtes ut som!…
video:dips20kgx5

Uansett, armene mine ble så daue etter det første settet slik at det holdt med det ene settet med 20kg-vektskive i dag. Så da ble det 15 kg (4 reps) og 10 kg ekstra (2x6reps) på de tre siste settene. 

Nå er jeg blitt hundepasser (hunden til ei venninne) for de par neste dagene, det passer perfekt med hjemmekontorjobbings 😉 

Så da blir det nok mer hunde-update i morgen 😀 Nå må jeg ut å lufte det firbeinte vesenet. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg