Questbar-test og boksing i kengurudrakt

I dag har jeg kanskje hatt den morsomste jobbdagen på Side2 noensinne. 

Jeg og to kolleger tok nemlig turen til Oslo Gladiators der vi testet 5 ulike aktiviter. Vi snakker blant annet kenguru-boksing og hinderløype i oppblåsbar bane, og herregud som så gøy det var.

Jeg lo så mye av den kengurudrakta at jeg ikke klarte å stå oppreist.  

Jeg skal ikke avsløre for mye her, for saken kommer selvfølgelig på Side2 (MED VIDEO), og jeg gleder meg sånn til å se resultatet!

Senere ble det testing av Quest-bars, de proteinbarene som tilsynelatende “alle elsker”, men personlige så er jeg ikke en stor fan. Noen av barene kan fungere til nød, men smaksmessig er disse barene ingen smakshøydare for min del.

Det var egentlig resten av gjengen i Side2 enige i, men les mer om testen når den blir publisert på Side2.no, og der gir jeg også en liten kommentar angående næringsinnholdet i quest-barene 😉

Nå er det straks trening! 😀

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg