Film: “Det sitter i hodet”.

Hvorfor er jeg så trøtt for tiden??? I natt sov jeg 9,5 time og når jeg kom hjem fra trening hadde jeg mest lyst til å legge meg ned igjen for å sove mer. Men jeg gjorde ikke det da, må jo gjøre noe fornuftig også (les: hjemmekontor-jobbings). 
Dagens økt ble derimot mye bedre enn forventet. Øya og hodet var trøtt, men det hjelper tydeligvis å psyke seg opp når det trengs som mest.
Setningen som gikk igjen på repeat i hodet mitt i dag var: “Det sitter i hodet, DET SITTER I HODET!”. 
Som Lasse Tufte skrev på Instagram tidligere i uka: “Stort sett så sitter de aller fleste begrensningene i hodet – man kan hvis man vil eller må”.

Så dagens økt ble pullups med ekstra vekt (7,5 kg x 5 reps, 7,5 kg x 4 reps, 5 kg x 5 reps, 5 kg x 4 reps), dips med ekstra vekt (20 kg x 6 reps, 20 kg x 5 reps, 15 kg x 5 reps, 15 kg x 5 reps), brystpress med hantler, roing i kabel, arnold press, nedtrekk myo-reps og hengende beinhev. 

video:pullups5repsx75kg

video:6repsdips

Da kom endorfinrusen også: 


;D

Åh, så må jeg bare vise frem happyface-trynet mitt etter at Fredrik kom hjem fra Mammutsalg og hadde kjøpt flere plagg til meg:

Nå har jeg flytta inn i denne bamseaktige fleecegenseren og kommer sikkert til å ha på meg denne resten av uka. Er så digg!!!

 

Ha en herlig torsdagskveld! 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg