Pullups med 20 kg ekstra

Først og fremst: GRATULERER TIL NORGE MED VM-GULL! 😀 Shit altså, som jeg elsker håndballjentene!!! Aaaaaaah!!!!

Nå jobber jeg to dager før jeg reiser hjem til Finnskogen og blir der i 3 netter før det bærer inn til Oslo igjen pga sosiale sammenkomster og jobb. Med andre ord så er det ikke akkurat en lang ferie, men det er uansett veldig deilig og stas med jul!

De siste treningsøktene for uka har jeg også fått unnagjort. I går var jeg med Fredrik til lokalene på Oslo Styrkeløftklubb hvor jeg egentlig skulle trene utfall, markløft og knebøy, med andre ord underkropp. Men den økta ble utsatt til i dag, for i går var jeg bare ikke motivert.

Tok blant annet 5×5 med sumomarkløft og høyreps i knebøy.

Men jeg tok pers i pullups med ekstra vekt da ;D 

20 kg ekstra:

_fJ1FFNgfx

I løpet av neste uke skal jeg skrive om hvordan den siste uka har vært i forhold til diettmat, trening og mentale utfordringer og perspektiv, så athletic fitness-oppdatering kommer 🙂

Ha en fin kveld! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg