Årskavalkade 2015

En liten kavalkade av året som har gått er jo en bloggtradisjon og her er noen av mine høydepunkter av året som har gått:

Januar
Starten av 2015 ble feiret i Berlin sammen med Fredrik.

Og kun få dager senere at jeg kom hjem fra Tyskland så reiste jeg til Mexico for å jobbe med Paradise Hotel. 11 dager med kontor ute i sola var ikke meg imot!!! 😉 


På Side2 testet vi også flere av treningsnyhetene som ble lansert denne måneden. 

Februar
Årets første skiturer var et faktum og det var nydelige skiforhold hjemme på Finnskogen hvor jeg koste meg maks sammen med Lexie.


I slutten av måneden fikk jeg kake på Nettavisen fordi jeg var “Årets mest leste journalist” hittil det året. Nice! 😀

Mars/April
Side2 feiret 10 år og inviterte til “Spring Fling Fest” – en kjempehyggelig kveld sammen med flotte folk og kollegaer!


Det var også påskeferie med tidenes drømmeforhold i Trysil. <3


 

Mai
Lexie kom på besøk til Oslo <3


Årets 17.mai ble feiret i Gøteborg og Liseberg:


Juni

SOMMER!



Jeg og Fredrik tok en weekendtur til Malta:


Jeg og mamma dro på Sydentur til Bulgaria og nøt solrike dager i varmen.


Og jeg fikk noen flotte sommerdager hjemme på Finnskogen der fisketurer og å besøke gordonsetter-valper var høyt prioritert. 

Juli/August
Årets sommerferie var i gang og det ble blant annet topptur til Snøhetta, Besseggen og Romsdalseggen. I løpet av turen til Snøhetta så vi også moskus! 😀



Denne måneden fikk jeg også se det endelige resultatet av det som har vært hovedjobbprosjektet mitt og “min lille jobb-baby” det siste året, nemlig “Kantinehåndboka”:

Og jeg var på NRK Radio Møre og Romsdal for å snakke om kantineprosjektet.

September
Denne måneden ble Shape Up Convention arrangert for første gang. Et herlig arrangement med masse inspirasjon, treningstimer, påfyll og treningsglede. 

Jeg var også i Bergen i forbindelse med forskningsdagene der jeg var med på debatt angående “Generasjon mageplager”. Og jeg holdt foredrag i Oslo om helsejournalistikk, også i forbindelse med forskningsdagene.

Oktober/November
Jeg prøvde meg på Idrettsmerke for første gang på sikkert 15-20 år, og klarte kravene på første forsøk :p 

Jeg testet Oslo Gladiators med Side2, og jeg tror jeg aldri har hatt det så morsomt og ledd så mye på jobb noengang.

Sammen med ei venninne ble det tur til Fuerteventura på et superfint treningshotell. Det ble én uke med digge treningsøkter, masse god mat, avslapning på solsenga og rett og slett bare en nytelse av sol og varme. 

 



Desember
Oppkjøringen til Athletic Fitness starter med diettstart. 

Julefeiring med familien og julebord med Side2 er alltid kos.

I løpet av året har det selvfølgelig også blitt en hel haug med digge treningsøkter, personlige rekorder og god mat. Og første målet for 2016 når det gjelder trening er jo allerede satt: Å konkurrere i Athletic Fitness og ikke minst å GJØRE DET BRA i Athletic Fitness. 😉

GODT NYTT ÅR! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg