Oppdatering på atletic fitness-status

GOD LØRDAG!!!!

Da er jeg tilbake i Norge og til tross for en ganske stressende hjemreise med pjusk form og jetlag, så var det så utrolig deilig å ta en lang treningsøkt i dag med styrketrening for overkropp + rointervaller.  

Den første halvtimen var veldig seig og det føltes ut som kroppen var i koma, men etter hvert løsnet det og jeg bare gikk ut fra treningssenteret med et digert glis og rødsprengt tryne.

Selv om ti dager i varme Mexico har vært helt fantastisk, så kan jeg bare ikke legge skjul på at jeg har savnet å styre all matlagingen selv pluss det å trene hvor jeg pleier å trene. 

I Mexico hadde jeg med meg ringer som jeg hengte opp slik at jeg fikk utført pullups og dips i tillegg til at det var noen manualer på resorten.

BARBOMWtgfS
BAZr2RSNgeo

Ellers så har det blitt noen intervaller på stranda samt rolige joggeturer i fantastisk natur med solnedgangen som utsikt. 

Men borte bra, hjemme best 😉

De ti siste dagene har derfor vært litt halveis sånn diett- og treningsmessig, men jeg føler jeg har gjort det beste ut av situasjonen. Nå er jeg derimot bare supergira og kjempemotivert på å fortsette oppkjøringen 100 prosent. Jeg har følt meg mer oppblåst og pløsete i Mexico og jeg er drittlei eggerøre og Questbarer. ;p Formmessig føler jeg kanskje at jeg har litt mer fett på mage- og hofteområdet enn det jeg hadde før jeg reiste, men la meg understreke at når man ser seg selv i speilet hver dag, så er det lett å finne noe å sette fingeren på som bare du selv ser og hva som faktisk er virkeligheten. Denne følelsen henger nok også mye med at jeg føler meg mer pløsete og oppblåst. Jeg tror nok at om noen dager, etter å ha spist ordentlig diettmat igjen, så vil jeg nok tenke annerledes. Trykket på dagens treningsøkt var i alle fall bedre enn fryktet, og jeg gleder meg til å trene underkropp+rotinervaller i morgen. 

Vektmessig er jeg nå nede på 57-tallet som morgenvekt, fettprosent aner jeg fortsatt ikke (dette stresser jeg heller ikke med) og når det gjelder poseringer så er det bare å øve, øve, øve. 

Jeg er, som tidligere nevnt, i alle fall bare megagira på fortsettelsen. Bare litt over to måneder igjen til første konkurranse i Sandefjord i mars!!! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg