10 tips til treningslåter

Hei! Det er litt hektisk i begynnelsen av uka her nå. I dag er det første hjemmekontor-arbeidsdag etter at jeg kom hjem fra Mexico og en hel haug med jobbmailer og diverse skal besvares, fikses og organiseres. I tillegg har jeg klart å få mykoplasma-lungebetennelse (!!!) slik at jeg nå går på antibiotika og er litt laber i formen på grunn av dette. Altså, jeg har hosteanfall på nettene som varer i 4-5 timer? De siste nettene har jeg sovnet klokka 5 liksom. Så nå håper jeg antibiotika og hostesaft med morfin og trekantskilt vil gjøre susen. Jeg kan fortsatt trene som normalt, bare med litt lavere intensistet 😉 Så jeg klager ikke, men tidspunktet er ikke helt optimalt liksom? Men når passer det egentlig å bli sjuk?..

Anyway, jeg har fått dilla på musikken til Sandra Lyng i det siste!? Passer perfekt på trening for min del, og her er mine topp 10 treningslåter for tiden. Å bytte ut treningsmusikklista en gang i blant gir i alle fall meg masse ny energi og motivasjon 🙂

Disse går på repeat for å si det sånn og er en blanding av både nye og gamle sanger:

1) Night after Night – Sandra Lyng

2) Moonrise – Sandra Lyng

3) Cuba – Calvin Harris

4)  Bang Bang – Jesse J

5) Dear Future Husband – Meghan Trainor

6) Dirrty – Christina Aguilera

7) How Deep Is Your Love – Calvin Harris

8) Dance! (remixes) – Lumidee

9) Stole The Show – Kygo (Hører neste alltid på denne når jeg begynner å varme opp <3 )

10) Shots & Squats – Vigiland

😀

– Silje Bjørnstad – 

4 kommentarer

Siste innlegg