Fitness-dietthue?

God onsdag!

Eller torsdag som jeg er bombesikker på at det er. I dag har jeg nemlig hatt følelsen av at det er torsdag fra jeg våknet og selv om jeg godt vet at det er onsdag, så klarer liksom ikke hodet mitt å skjønne at det ikke er torsdag. Haha. 

Jeg lurer rett og slett på om jeg begynner å få litt sånn fitness-dietthue allerede, litt sånn der surrete, glemsk og helt i sin egen verden. Altså, i dag glemte jeg faktisk NØKLENE mine. Det har aldri skjedd før, også nøklene mine da?! Jeg som låser døra hver gang jeg går ut?! Fredrik måtte ringe meg og lure på hvorfor jeg hadde lagt igjen nøklene mine hjemme, og da skjønte jeg virkelig ingenting. Så da måtte vi bare møtes, slik at han leverte nøkler til meg før han skulle på jobb. I tillegg så er jeg en sånn person som er totalt avhengig av å skrive ned alle avtaler, jobbtidspunkt, deadlines og så videre i min lille fine, sorte kalenderbok (jeg stoler ikke nok på de elektroniske kalenderne og må skrive ned alt selv på papir 😉 ), men de siste dagene har jeg trodd at jeg har skrevet ned diverse avtaler etc uten at jeg faktisk har gjort det. Så har jeg også hatt flere handleturer på butikken der jeg har gått for å handle en bestemt matvare, mens jeg har gått ut derfra med alt annet enn det jeg faktisk skulle ha!?!?!? Godt jobba lissom.

I tillegg har jeg begynt å drømme så mye rart i det siste. For eksempel så drømte jeg i natt at det stod en mann og skjøt meg flere ganger i en innvandrerbutikk mens jeg husker at jeg tenkte “Ta det med ro, dette er bare en drøm, snart våkner du, ikke få panikk”. Altså, what??! 

Vel, jeg vet ikke om jeg kan skylde på dietten eller alderen, men noe er tydelig ikke som det helt skal oppi i nøtta, og ikke på den positive måten. HA HA. Lenge leve selvironi 😉

Anyway, til tross for antibiotikakur og diett så føles hvertfall treningen bedre og bedre ut for hver dag som går nå. I dag hadde jeg beinøkt med god trykk i alle øvelsene, og det skulle vel egentlig bare mangle, for når hadde jeg egentlig en skikkelig underkroppsøkt sist? Det ble blant annet 4x10reps med knebøy, 3×12-reps med rumenske markløft, gående utfall og mageøvelser.

video:img0863

Så kom det et nytt Shape Up i posten i tillegg til at jeg har fått tilsendt Kristine Webers nye bok, så da blir det en fin onsdagskveld (eller torsdagskveld som hodet mitt tror det er ;p ) med godt lesestoff når hjemmekontorarbeidsdagen er over. 

Ha en herlig kveld! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. sånn er det noen ganger… Litt mye å gjøre om dagen? Kan du være litt stresset? Slapp av med shape up i kveld og kos deg! Så skal du se morgendagen blir bedre😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg