“Bygg rygg” med Shape Up

Hei og god fredagskveld! 🙂 Jeg har jobbvakt på Side2 og formiddagen ble brukt til et par timers hjemmekontorjobbings før det var duket for fotoshoot-jobb for Shape Up. 

Denne gangen ble det knipset bilder til et program for “Bygg Rygg” som vil komme i bladet i løpet av våren. Vi var på Oslo Performance Center, et senter som hovedsakelig tilbyr personlig trening, og hit må jeg bare tilbake for å trene en gang!!

Freshe og lyse lokaler med mye bra utstyr og jeg bare elsket lillafargen på treningsutstyret! 😀

Treningsprogrammet består av totalt seks ulike øvelser, blant annet nedtrekk og roing med hantel. Resten blir avslørt når saken publiseres i Shape Up 😉 

 

 

Ellers så vil også helgen bestå av mye jobbing her og der, noe som passer fint siden Fredrik også er opptatt med jobb. Så skal jeg forhåpentligvis bla og skumme igjennom disse nye bøkene jeg har fått tilsendt – påfyll av inspirasjon og tips i tillegg til godt lesestoff om trening og ernæring er alltid godt mottatt! 🙂

 

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg