Matnyheter som kommer i butikk nå

Tjohei!

Jeg lovte jo å legge ut link til artikkel om matnyhetene da den var publisert, og her er`n.

Personlig gleder jeg meg spesielt til å smake på Skyr med kokossmak, de nye havregrøtene, Norvegia med paprika og de nye proteinbarene, sånn om cirka to måneder ;p

I morgen er det nøyaktig kun 7 uker igjen til Sandefjord Open og min første konkurranse i Athletic Fitness!! Vel, forhåpentligvis da. Kroppen skal jo fortsatt holde seg skadefri og frisk, men optimismen, viljestyrken og motivasjonen til å fullføre er det i alle fall ingenting i veien med. 

I morgen har det allerede gått 1 uke siden jeg startet med ny diett (Diett Boost, som vi kaller det ;p ) og i morgen blir det også både poseringstrening og formsjekk med coach, så da skriver jeg heller mer i morgen ettermiddag om hvordan den siste uka har vært. 

Ha en herlig lørdag 🙂

– SIlje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg