Dette har skjedd på Insta

Nå er det lenge siden Instagram-oppdatering, så her kommer et lite utvalg av hva som har skjedd på den fronten de siste ukene:

 

1) 5. – 15. januar var jeg på jobbreise i Mexico og jeg nøt “kontorlokalene” der for å si det sånn! 😉
2) Chill på “balkongen”. ;D
3) Til dette bildet skrev jeg følgende: “Mange lurer på hvordan det går med konkurranseoppkjøringen til Athletic Fitness i mars. Fysikk og poseringer er en del av gamet, men ikke noe som jeg kommer til å gi ukentlige oppdateringer om her på Instagram. Og som jeg har presisert fra starten av så er det treningsglede kombinert med konkurranseinstinkt, styrkemomentene man konkurrer i, de mentale utfordringene, og mine egne ambisjoner og erfaringer som uten tvil er hovedgrunnene for at jeg ønsker å prøve meg i denne grenen. Jeg oppdaterer jevnlig på siljebjornstad.blogg.no og på BedreTrent.no for de som er interessert i å vite mer om denne reisen 🙂 “
4) Morgenintervaller på stranda, etterfulgt av et helt fantastisk digg morgenbad i havet. 

5) Et ekte happyface-bildet etter at jeg testet litt kondisjonstrening etter at jeg var ferdig med lungebetennelse-antibiotikakur. Null hosteanfall resulterer i endorfinrus-glis og ekstremt takknemlighet for at kropp og hode samarbeider.
6) Dips!
7) Knebøy!
8) Og pullups! 😉

9) Det var varmt i Mexico. Da var det digg med eget takbasseng? ;D
10) Dips i Mexico-solnedgangen. Åh som jeg koste meg!!!
11) Se den søte vovsen da! Denne søtnosen møtte jeg på i Mexico og jeg ble fortalt at den var 2-3 måneder gammel.
12) Dagen før avreise til Mexico – jeg var KLAR for å si det sånn! 😉

Følg meg gjerne på instagram: @silje_bjornstad
Og på snapchat: silje1987

Ha en strålende kveld!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg