Søndag: Trening – Sverige – Finnskogen

God søndag!

Jeg er på farten til å ta turen til Sverige og deretter hjem til Finnskogen. Mandag og tirsdag tar jeg nemlig “hjemmekontor” hos mamma og pappa, og ikke minst Lexie! 😀 Jeg hadde store planer om å gå på ski i skogen også, men skjønner at regnværet og plussgrader de siste dagene dessverre setter en stopper for akkurat det. Uansett så blir det digg med et par dager fra byen og ikke minst skal jeg treffe en av mine beste venner jeg ikke har sett siden oktober(!), så det blir kos 😀

Men før Sverigetur har jeg rukket en liten formiddagsøkt med knebøy (10repsx4sett), rumenske markløft (12repsx3sett), bulgarsk splittbøy (10repsx3sett) og hengende beinhev (12repsx3sett). I tillegg ble det roing med “intervaller” på 1000-2000-1000-500 meter. 

If you`re happy and you know it, SHOW IT! 😀 Med andre ord: “Lets take a selfie??” ;p

De som sier at bulgarsk splittbøy er en “hatelsk-øvelse”??.???!?..  For meg er det en hathat-øvelse og intet mer eller mindre. Hehe. “But you gotta do what you have to do”. 😉

Nå må jeg pakke og så wroom-wroom til harryhandel-land! 😀 

Ha en strålende søndag!

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg