Testing av ny Nugatti uten tilsatt sukker og “Booty Builder”

God tirsdag!

I dag har vi på Side2 testet den nye Nugatti Zero Uten Tilsatt Sukker som er en av matnyhetene som kommer i butikk nå.

Det vil si, ALLE de andre i redaksjonen har smakstestet den nye varianten. Jeg er jo på konkurransediett og må bare stå over smaksprøvene denne gangen. 

Men en fordel ved å ikke kunne smake på det nye sjokoladepålegget er at jeg kunne ta ansvaret for blindtesten og dermed ha full oversikt på hvilket sjokoladepålegg som var hvilket, så én av oss måtte uansett ha stått over å blitt med i “smakspanelet” og å gi kommentarer. Side2 testet nemlig den nye varianten versus den originale Nugatti-boksen. 

Det skal sies at selv om det er lansert en ny Nugatti uten tilsatt sukker, så betyr ikke det at sjokoladepålegget er et “slankepålegg”, bare så det er sagt 😉 For kalorinivået er faktisk ganske så likt. I`m just saying. Jeg har inntrykk av at mange tenker at “mindre sukker” automatisk betyr “færre kalorier” – vel, ikke alltid! 😉

Hvilken Nugatti-favoritt som var smakspanelets favoritt leser du her: – Her går sikkert folk på en smell!

Men fra Nugatti til Booty Builder, for treningsrelaterte ting kan jeg selvfølgelig være med på å teste! Og i dag har jeg og kollega Kjersti vært på Optimal Trening og testet et treningsapparat hvor man utfører en hip thrust-bevegelse, men nettopp navnet “Booty Builder”. 

Jeg er generelt veldig skeptisk til apparater og liker best å trene med frivekter, men det skal sies at i dag ble jeg veldig positivt overrasket!!! Men jeg skal ikke avsløre for mye og linker heller til saken når den er publisert 😉

Ha en herlig kveld!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Når sukkeret fjernes tilsettes noe annet – i dette tilfellet masse ekstra fett. For de som får i seg ekstremt mye sukker er dette et bra forslag, men for de som jevnt over har et sunt kosthold er det absolutt ikke sunt å innføre dette pålegget… Håper folk ser fornuftig på lanseringen – og ikke lar seg lure til at dette er pålegget å gi barna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg