Runners high?

God tirsdag, selv om jeg tror det er onsdag…? Dont know why.

Uansett så startet jeg dagen med en treningsøkt bestående av både styrke og kondisjon, og i dag merket jeg at løpejenta-lykkefølelsen var tilbake i kroppen for fullt da jeg løp intervaller på mølla. Jeg løp (les: JOGGET ;p) en god del mer tidligere enn det jeg har gjort de siste årene for å si det sånn, før styrketreningen “tok meg for fullt” kan man vel egentlig si. Men med lettere kropp blir det også lettere å løpe på mølla og “runners high”-følelsen var helt klart på plass etter at økta var ferdig. 

Resultatet av trynet rett etter intervallene og et par minutter senere når pulsen har roet seg og endorfinrusen kommer: 

HAHAHAHA! Jeg ler meg ihjel av bildet til venstre.

<3

Ellers så ble det blant annet pullups med ekstra vekt, dips, supersett med roing og floor press, supersett med arnold press og sidehev samt nedtrekk. 

Digg var det i alle fall! Og den godfølelsen er det viktig å ta vare på, for det er virkelig ikke alle treningsøktene som er like morsomme for tiden :p Men det er godt for både hode og kropp etterpå uansett!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg