På Instagram

God lørdag! 

Her er det jobbelørdag for min del, men det må jo til det også! 🙂

Det er en stund siden forrige Instagram-oppdatering, so here we go:

1) “When alone in the gym, you capture that moment. And THEN you workout!” 😉
2) Ut på tur med verdens beste Lexie <3
3) Hvem sier at grønnsaker er kjedelig?! Stekt champignon og rødløk karamellisert i sukrin gold, bakte kålrot- og gulrotstaver, og blomkålmos med hint av pepper og toppet med dillkrydder. YUM!
4) Og diettmat er heller ikke kjedelig!!! Her er en typisk tallerken med ulike matvarer jeg spiser nå for tiden. 

5) Pullups-reps med 10 kg ekstra
6) Når man jobber på Side2 og skriver om matnyheter, ja, da hender det av og til at man får tilsendt disse nyhetene…. ;p Bare dumt jeg er på diett og må vente helt til april før jeg kan smake på produktene. 
7) Dips-reps med 25 kg ekstra
8) Ah, den følelsen, DEN FØLELSEN, av mestringsfølelse, endorfinrus og prestasjon etter en treningsøkt hvor det kjentes ut som at energinivået var på null og dørstokkmila var evig lang. 


9) Fant et diettvennlig matnyhet! Skyr Cottage Cheese med vaniljesmak uten tilsatt sukker var superdigg! Terningkast 6 fra meg! 🙂
10) Blir aldri lei pullups 😉
11) Flere diettvennlige nyheter: sukkerfri saft, den fra Zeroh er min favoritt blant disse to. Den var supergod! Fun Lights nyhet havner midt på treet.
12) 5-ere med 21,25 kg ekstra i dips. (4 sett)

Følg meg på Instagram her: silje_bjornstad

Og på Snap hvis du vil: Silje1987

Ha en strålende helg!

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg