Ny proteinbar fra Swebar

Hei fredag! 

Som jeg har nevnt tidligere så er februar en måned for lansering av nye mat- og drikkeprodukter, og dette er et tema jeg skriver om for Side2 hver gang det er et nytt lanseringsvindu (februar, mai og september). I år har jeg jo knapt smakt på matnyhetene, jeg har smakt på sukkerfrie saftnyheter samt Skyr Vanilje Cottage Cheese uten tilsatt sukker (som smakte heeeeelt fantastisk digg), men på grunn av konkurransedietten så må jeg altså holde meg unna de fleste nyhetene. Det betyr at jeg nå har fått et lite lager av nyhets-godsaker på jobb. He he. 

Her er for eksempel godteri&snacks-samlingen:

Denne uka fikk jeg nyheten Swebar Less Sugar Choco Orange Crisp tilsendt til kontoret, og jeg gleder meg sånn til å teste denne!

Jeg ELSKER nemlig kombinasjonen av sjokolade og appelsin, og denne må jo være perfekt til påskefjellet <3

Time will show, om sånn cirka 4-5 uker ;p

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg