Pullups-pers og rabattkode

 

Hei mandag!!!

I dag startet jeg så altfor tidlig på jobb, klokka 7, og jeg som er et sovedyr var i koma til omtrent 9-10. Etter 1 boks med energidrikke, 2 kopper te og 1 kopp kaffe begynte jeg liksom å våkne på ordentlig. He he. Altså, jeg er jo våken og gjør det jeg skal på jobb de første timene også, men det går på en måte bare på autopilot ;p

Uansett, jeg merker det utrolig godt på kroppen at hele døgnet “forskyves” tilbake ved å bare stå opp 1-2 timer tidligere med tanke på mat og sultfølelse. Jeg er et frokostmenneske, noe som betyr at jeg er avhengig av å spise frokost kort tid etter at jeg våkner, og når jeg starter tidlig på jobb, ja, så spiser jeg frokost tidligere også. Noe som igjen betyr at jeg blir sulten 1-2 timer før lunsj, 1-2 timer før middag, og 1-2 timer før kveldsmat. Med andre ord så er jeg litt mer sulten enn normalt i kveld fordi jeg har spist det jeg skal, men da er det bare å fylle opp med te, grønnsaker OG Walden Farms kalofrie erstatninger. For denne karamellsausen smaker faktisk himmelsk etter flere måneder på diett og man kjenner søtsuget kommer. Jeg trenger liksom bare en liten teskje, så er søtsug-behovet tilfredsstilt 😀

 

Så denne ble jeg veldig positivt overrasket over og kan absolutt anbefales som kalorfri karamellsaus-erstatning! Yum! 😀 Forresten, jeg skriver jo en del for BedreTrent.no som er en del av Proteinfabrikken.no, og nå i helga så jeg at de har en rabattkode med 25 prosent på alle varer (gjelder ikke tilbudsvarer). Bruk rabattkoden “Grizzly” når du handler, så får du altså 25 prosent. 🙂 Just saying;)

Ellers så hadde jeg i alle fall god energi på trening i dag der det blant annet ble 10 pullups med 10 kg ekstra, etterfulgt av 5 reps med 12,5 kg ekstra og 2 sett med 11,25 kg ekstra x 5 reps. 

video:10pullups10kgekstra

Det er jo ikke rart det er lettere å ta pullups med litt mer ekstra vekt når kroppsvekta har blitt mindre… He he, så jeg får nyte det mens jeg kan og perse det som perses kan :p Uansett er det godt å kjenne at energinivået er tilstede nå som det er to uker til første konk! 

Ha en strålende uke!

– Silje Bjørnstad – 

{tekst}

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg