Sneak peak på shoot-bilder

God onsdag! Jeg startet dagen med å våkne av meg selv klokka 7 og har egentlig vært lys våken siden. Den ene dagen man kan sove lenge lissom…

Men det er jo bare å benytte seg av energien så da ble det en treningsøkt med blant annet pers i dips: 1 rep med 35 kg ekstra. Det meste jeg har tatt før er 30 kg, så er fornøyd med 5 kg pers! Men den var seig!!!! He he he. Uansett så var det nok et bevis for meg at det sitter i hodet, for når tvilen kommer er det fort gjort å gi seg, men jaggu fikk jeg pusha den opp.

BCug-7ktgVB

 

I går fikk jeg forresten et utvalg av bildene jeg og to andre medlemmer fra fitnessteamet var med på, på søndag. Og som jeg har sagt før: lyssettingen har alt å si!

Vi skal plukke ut tre bilder som vi får ferdig redigerte med tanke på lys/skygger etc, men her er i alle fall en liten sneak peak på hvordan vi så ut på “settet”. 

Jeg er så glad for at jeg ble med på denne shooten og får noen ordentlige bilder fra denne fitnessopplevelsen som virkelig bare er en helt ubeskrivelig reise, erfaring og læringskurve. Det er veldig klisjé å si det, men man skjønner ikke helt hvordan det er før man er midt inni det selv. Det har i alle fall gitt meg og gir meg en helt enorm mestringsfølelse, endorfinrus og selvtillitboost jeg aldri før har opplevd. 

<3

Nå tar jeg med meg hjemmekontoret og reiser hjem til Finnskogen der jeg skal passe hund et par dager. Jeg gleder meg sånn til å gå turer i skog og mark sammen med Lexie! Så er det jo også digg å kunne inhalere frisk luft uten å måtte tenke på maks eksos fra bilveiene og å “gå i kø” langs turveiene, slik som det fort kan bli i Oslomarka når våren kommer :p

Ha en herlig onsdag!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg