Hvilelørdag

 

God lørdag!

Om én uke er jeg i Sandefjord og heier på de fra teamet som konkurrerer på Sandefjord Open på lørdagen. Athletic Fitness arrangeres på søndag, så da skal jeg selv prestere i både styrkerunde og på scenen. Jeg har virkelig hatt bra med energi og overskudd gjennom hele oppkjøringen, men de par siste dagene merker jeg at kroppen føles seigere ut og at jeg blir fortere sliten. I tillegg så fryser jeg mer. Men som jeg har presisert før så sulter jeg ikke og får gjort det jeg skal i forhold til treningen, så jeg klager ikke 😉 

Og det å ha et kompetent team og et opplegg som passer for deg og din kropp er selvfølgelig helt avgjørende for at man skal klare “å holde løpet ut”, og akkurat det har jeg jo! 

Det er straks duket for siste samling med teamet før Sandefjord Open. Poseringene skal sitte, man skal vise utstråling og selvsikkerhet på scenen, og ikke minst for Athletic Fitness-utøverne så skal også styrkemomentene gjennomføres! Og jeg er så gira!!!!!!!!!!! 😀

Men i dag skal kroppen settes på lading med totalt treningsfri fra intervaller og styrketrening. Og nå skal jeg nyte de siste timene med denne vofsen før jeg reiser innover igjen til Oslo. 

Ha en fin lørdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg