Puma-salg

Hei torsdag!

Tidligere i uka skrev jeg at nye treningsklær gir ny energi og ny motivasjon, og jeg kan bekrefte at det fortsatt stemmer ;p

I dag var jeg nemlig med Fredrik til Fornebu og Telenor Arena der det var vareprøvesalg fra Puma. Vi var der da det åpnet, noe som jo er lurt for å få seg de beste kuppene, og det var så mye fint (og billig) der! Selv kjøpte jeg to sports-topper, en singlet, to tightser, to jakker og en sekk for kun 700 spenn (!), og det var fint mer jeg kunne ha kjøpt også, men skjønte at her var det bare å komme seg ut før man gikk helt bananas. Strengt tatt så har jeg jo ikke bruk for mer treningstøy, i alle fall ikke tightser, men igjen, det er det der med nye farger og mønstre som gir ny giv og motivasjon da! 🙂

Og de to jakkene er jo perfekte til å bare slenge på seg enten om man skal på trening eller ei. 

Den lilla toppen tror jeg at jeg skal ha på meg på Oslo Grand Prix i styrkerunden 😀

Og se så fin den grønne er bak!

Så vet du om noe vareprøvesalg og har muligheten til å dra, så reis, men det kan jo være lurt å ha en plan for hva du ønsker/trenger og ser etter. Det er så mange bra kupp man kan gjøre, enten det er snakk om treningstøy eller andre ting 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg