Tidligere høydepunkter og fremtidige høydepunkter

God tirsdag!

Her flyr dagene avgårde som vanlig med jobb, trening og hjemmekontor, og det er egentlig veldig deilig at det ikke føles ut som at tiden står helt stille for det er så mye bra som venter i ukene fremover! 

På torsdag skal jeg og Fredrik på fotoshoot sammen der vi har leid en fotograf og et studio for oss i selv i flere timer slik at vi kan leke oss med ulike antrekk, poseringer og uttrykk. Og neste helg er det endelig klart for “kakelaget” mitt som jeg inviterte til for flere uker siden. Jeg vil samle den nærmeste vennegjengen, lage middag, bestille konditori-kaker og rett og slett ha en hyggelig, sosial ettermiddag og kveld med masse god mat og kaker for å bare “ta igjen litt” for det jeg må ha takket nei til de siste månedene. <3 Jeg gleder meg sånn!!! Og ikke minst så er det snart klart for ferie og USA-og-Bahamas-tur sammen med kjæresten i mai. DET skal bli deilig det! 

Det er bare noen av høydepunktene som venter, og bare det at det er vårstemning og sol ute er også med på å bidra til at energinivået og humøret er på topp:)

Og så er det jo ikke til å legge skjul på at litt mer mat i kroppen også bidrar til TRØKK!

 

I dag har vi testet flere isnyheter på Side2 og jeg har bevisst ventet med denne testen til jeg selv kunne være med å smake. He he. Jeg ELSKER is og har smakt meg gjennom 14 ulike isnyheter i tillegg til at jeg slukte to iser etter testen. Jepp da, så nå er kroppen sånn passe fylt opp med sukker og fløte, med andre ord, så er det trening som gjelder nå etter jobb 😉 

Her er forresten siste nytt fra Instagram, selv om det var stille på bloggingen noen dager i forrige uke, så var det fortsatt aktivitet på andre sosiale plattformer. 

Følg meg på Instagram her: silje_bjornstad
Og på Snap: Silje1987

1) Nye treningsklær fra Puma vareprøvesalg – så fornøyd!
2) Et bilde fra en fotoshoot i mars – et par uker før første fitnesskonkurranse
3) Nytt Shape Up – en av månedens høydepunkter!
4) Og nok en ny treningstights fra Moods of Norway – så fresh og fin!!

5) Biff med søtpotetmos, stekt løk og champignon og grønnsaker – perfekt diettmat. 
6) I dipsstativet under Sandefjord Open – med killerblikk! ;p
7) Bananskål med ristede havregryn og sukkerfri sirup.
8) Knebøy.

9) Test av isnyheter på Side2 – sak blir publisert i løpet av uka. 
10) Repost fra min kjæreste Fredriks Instagramkonto: freaaJeg har vært så heldig å følge Silje helt fra starten når det kommer til styrketrening. Når jeg møtte henne for 4 år siden hadde hun så og si aldri løftet en vekt før og når vi startet klarte hun ikke engang å henge i stanga uten at grepet glapp. Hun har selvfølgelig gjort all treningen selv, men jeg har instruert, kommentert, veiledet og svart på spørsmål siden den gang.@susannesoydan har gjort siste finpussen siste 4 mndene frem mot debut i Athletic fitness hvor hun endte med en meget sterk 3.plass! Det gir meg stor glede å se resultatet av det grunnlaget jeg har vært med å bygge opp og er med å forsterke hele min motivasjon for hvorfor jeg jobber som personlig trener! Treningen han vært med og bygge en sterkere fysikk, men vel så viktig er at psyken også har blitt sterkere – noe som er noe av argumentasjonen for hvorfor man burde trene styrketrening generelt! Her er film av @silje_bjornstad som gjør 18 godkjente pullups i konkurranse 🙂 Førstkommende lørdag skal hun konkurrere igjen og en stolt kjæreste og samboer gleder seg til å være med og se på 🙂

11) Et stykk fornøyd Silje med 3.plass fra Oslo Grand Prix i helgen. 
12) To herlige blinkskudd i styrkerunden under Sandefjord Open. 

Ha en herlig tirsdag!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Pia: Ja, men det er viktig for meg å påpeke at jeg ikke er personlig trener eller fitness-coach med den type kompetanse til å svare det som kanskje er “korrekt” på et slikt type spørsmål, men jeg kan jo skrive om mine egne tanker og erfaringer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg