Treningspodden og tips til treningslåter

God lørdag!
Altså, PODCASTER – for en genial ting. Haha, jeg vet jeg er typ “100 år etter alle andre”, men det er først nå jeg liksom virkelig har fått opp øynene for podcaster. Og det er av den enkle grunnen at jeg selv ble spurt om å bidra på ShapeUps ny podcast “Treningspodden” som styres av Karine Thyness (redaktør for DetNye og Shape Up) og personlig trener Silje Thorstensen.

Det er noen uker siden nå, men Karine ringte meg for å få tips til “mat på farten/smarte mellommåltider”, og det klippet hører du her: https://soundcloud.com/shapeup-norge 

Nå har Treningspodden lagt ut flere episoder og jeg hører på podcasten på både trening og i bilen – genial underholdning samtidig som man får med seg en haug med gode tips og smart informasjon. 

Så sjekk det ut! 

En annen ting jeg hører på når jeg er på trening er selvfølgelig Spotify, og det å legge inn nye sanger regelmessig er for meg et must for både motivasjon og energiboost. 

Så her er min topp10-treningslåter for tiden, godt og blandet for å si det sånn:
1) NO – Meghan Trainor
2) Cheap Thrills – Cia
3) Secrets – Tiësto
4) Wombass – Tiësto
5) Money – Broiler 
6) California Dreaming – Sunloverz Remix
7) Weekend – Scooter
8) The Logical Song – Scooter
9) Feel The Rush – Freddy Kalas
10) Skamløse – Aksel og Hef (Jeg skriver jo om Paradise Hotel på Side2, så skulle vel bare mangle at jeg har denne låta på lista mi ;))

Ha en strålende lørdag!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg