Tilbake i Norge og (snart) tilbake til hverdagen

Hei!

Wow, to uker med ferie gikk, ikke overraskende, fort!!! Men nå er vi uansett tilbake i Norge og kan se tilbake på et kjempefint ferieopphold med masse minner, opplevelser, avslapping og kjærestetid.

Jeg er mildt sagt jetlagga og sov 14 timer i natt (la meg 21 og våknet kl 11..), og kjenner at det kommer til å ta noen dager før kroppen er tilbake i “norsk tid”, men litt ekstra søvn gjorde i alle fall susen for dagens treningsøkt.

Antall treningsøkter de to siste ukene kan jeg telle på en hånd og da vi har trent så har det vært korte økter bestående av “hva-man-føler-for-trening”. Kostholdet har vært preget av feriemodus for å si det sånn, akkurat slik det skal være, og det har blitt både næringsrike og mindre sunne måltider, og en hel haug med is og desserter. 😀 Uansett så har kroppen definitivt fått energipåfyll til alle mulige lagre og det kjentes som nevnt også på trening i dag. Utrolig mye trykk og energi, og jeg slo sammen to økter og ble på trening i 3 timer. 😀 I tillegg kunne jeg fortsette der jeg slapp på treningsprogrammet for to uker siden, og det ga mildt sagt en veldig god følelse. Hallooooo treningsglede, motivasjon og endorfinrus liksom!!! 😉

BFtjMestgYU

 

Jeg skal fortelle mer om ferien og komme med bildedryss i morgen, men enn så lenge kommer noen smakebiter mens jeg skal bruke resten av kvelden til sosialisering, jobb-oppdateringer, mail-besvarelser samt planlegging og strukturering av de kommende ukene.

Feriemodus er digg, men det hadde jo ikke blitt like bra om man hadde hatt ferie året rundt – så nå er det tilbake til hverdagen og virkeligheten med gode rutiner, nye mål og utfordringer. Og jeg ser frem til å komme tilbake til hverdagskostholdet, å følge treningsprogrammet som normalt, og ikke minst til å nyte den norske våren og sommeren med toppturer og joggeturer i skogen.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg