Søtpotet-fries og yoghurtnyheter

God søndag!

Visste dere at det var hamburgerens dag i går? Jeg fant ut det ved en tilfeldighet, og da var det jo ingen tvil om at det måtte bli hamburgertallerken til lørdagsmiddag! ;D 

Selv om jeg gjerne skulle ha skrytt av å ha laget alt fra bunnen av, så var ikke det tilfelle i går for å si det sånn. Butikkjøpte burgerbrød, Angus-burgere fra frysedisken Sverige og ferdige søtpotet-fries.

Søtpotet-friesene var en nyhet som ble lansert tidligere i år og de ble så sprøe og digge!!

Nam altså! 😀

En annen nyhet jeg har testet som jeg likte veldig godt er Q Gresk Yoghurt med skogsbær og granola. Skikkelig smakfull yoghurt som minner meg om “yoghurt parfait”. 

Her er forresten sakene om yoghurt-smakstest og supermat som jeg nevnte tidligere i uka. 

Test av yoghurt: – Smaker som barnetannkrem
Supermat: Dette er de største misforståelsene om supermat

Nå skal jeg straks reise inn igjen til Oslo. Det har vært noen deilige, jobbeffektive og nødvendige døgn på Finnskogen sammen med verdens beste firbeinte venn Lexie. I løpet av helga har vi faktisk gjort unna 5 “topptur-runder”. 

<3

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg