Nyter sol, sommer og gigantisk kanelbolle

Hei og lørdag!

Mine siste dager kort oppsummert: God mat, godt selskap, jobbings, nyte sommervær og gåturer i Oslo-marka. 

 

Torsdag kveld gikk jeg og Susanne opp på Grefsenkollen. Det vil si, NESTEN opp til Grefsenkollen siden det viste seg at festivalen “Over Oslo” arrangeres i disse dager og man måtte ha inngangsbillett for å komme helt på toppen. Uansett så fikk vi med oss både utsikt og leking på veien.

Det skulle noen forsøk til før vi fikk det pistol-squat-duo-bildet til å sitte for å si det sånn. Disse bildene delte Susanne på vår Facebook-side “Slik former du kroppen” tidligere i dag:

“Husk at trening ikke alltid ser ut som i fitnessbladene eller i sosiale medier, i alle fall ikke når du skal prøve noe nytt for første gang! Trening er trening, du gjør det for å øve og bli bedre fra gang til gang. Bare hopp i det, alle har vært nybegynner en gang!”

I dag har jeg virkelig storkost meg etter jobb sammen med en av mine beste venner på Aker Brygge i sola. Vi spiste forrett og hovedrett på restauranten ASIA (som for øvrig virkelig kan anbefales – NAM!), så tok vi desserten ved å besøke en av de mange isbodene som frister hele veien til Tjuvholmen. En helt perfekt venninne-date <3

Ellers så jobber jeg helg på Side2 slik at det heller blir en tidlig lørdagskveld på meg i dag. 

Kveldens underholdning er det nyeste nummeret av Tidsskrift for Ernæring og lørdagsgodtet blir nok denne GIGANTISKE kanelbollen som Fredrik overrasket meg med. Altså, det er den største kanelbollen jeg har sett! 

God helg a​! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg