Tha Booty Builder

God torsdag!

Jeg skal straks til tannlege før jeg raser videre til kveldsvakt for Side2 så det ble formiddagsøkt i dag.

Der jeg trener, Fitness Xpress Storo, så har de nå fått det nye “trendapparatet” i hus, nemlig “Booty Builder”! Jeg har prøvd apparatet før i forbindelse med Side2-tester-Booty Builder, men det var ikke før i dag at jeg faktisk brukte det i forbindelse med en treningsøkt. 4x15reps med hip thrust stod på programmet og da var det bare å spenne på seg beltet i Booty Builder`n!

Personlig synes jeg dette er et meget enkelt og praktisk apparat å bruke når man skal trene hip thrust fordi man slipper å bruke tid på å sette opp en benk og vektstang, samtidig som at det er SÅ mye mer behagelig å ha “et mykt belte” som klemmer på hofteområdet fremfor en stang.

Ellers så bestod dagens økt av “speed-knebøy” 6settx4reps, benkpress med kloss (kreativ løsning her som dere ser 😉 ) med 5×5 på 50 kg med stopp, rygghev 3settx15 reps, ettbeins-sidehev i kabel 3settx15 reps, omvendt roing 5settx10 sett og skrå brystpress 3 settx10-12reps.

Ey, forresten, jeg har delt et nytt innlegg på Facebook-siden til meg og Susanne som heter “Slik former du kroppen”:

Meieriprodukter er en god kilde til fullverdig protein, men har du noen gang opplevd å ta av lokket til for eksempel yoghurt, kesam eller cottage cheese og ser at det flyter “vann” på toppen? Dette “vannet” er ikke nødvendigvis et tegn på at noe er galt med produktet. Faktisk så er dette ofte en blanding av vann og myseprotein utskilt fra resten av massen så ikke hell av denne væsken! Rør det heller inn igjen så unngår du å “helle av” proteiner. Dette er altså ikke et tegn på at meieriproduktet er “gammelt” eller er “dårlig”, og smaken er fortsatt den samme.

Så det så.

😉

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Hei! Så gøy med booty builder, den har vi også på mitt treningssenter men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal bruke den. Kunne du gitt en kort innstruks og tips?
      Jeg er usikker på hvor jeg skal stille inn beltet og ryggen, er 165cm. Hvor høy er du og hva er dine innstillinger? Bruker du å ha beina på gulvet og ikke på platen?
      Hadde satt kjempestor pris på svar! 😀 Du er virkelig en stor inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg