Når du spiser en hel boks med Ben & Jerry-is…

…så nyter du iskrem-trykket dagen etter! 😉

Gårsdagens dessert 😉

God søndag!

I dag kom jeg på treningssenteret ved 10:30-tiden og jeg så INGEN! 😀 Her kunne jeg bare velge og vrake i stativer og vekter, og med gårsdagens Ben&Jerry-isboks innabords i kroppen var det greit med trykk på dagens økt. Faktisk så ville jeg ikke gå hjem når jeg var ferdig etter to timer og lange pauser… :p Men, kroppen trenger jo mat og hvile innimellom slaga!
Dagens økt ble 5×5 benkpress med stopp, 4sett med maks pullups, 3sett med 5 reps x 25 kilo i dips (som var lettere enn forventet og ny reps-sett-pers tror jeg..), 3×12 reps militærpress i supersett med 3×15 reps face pull, 3 x 12-15 reps sittende roing, 4×15 reps sidehev og 4x10reps omvendt flyes. Ikke rart ting tar tid! 😉

Femte og siste sett på benkpress:

video:img5654
Tredje og siste sett på dips med 25 kilo ekstra vekt:
video:img5659
 

Nå er i alle fall mine endorfinrus-lagre fylt opp for resten av dagen. Mulig jeg også tar en tur i skogen i kveld, bare fordi jeg liker å utnytte mulighetene når de først er her. Det er jo ikke akkurat sommer og bare stier året rundt her i Norge. 🙂

Ha en flott dag!

– Silje Bjørnstad –

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg