“Nei, sukker er ikke gift”

God tirsdag!

I dag har det vært hjemmekontor-jobbings for min del, og det trengtes for å si det sånn. Utrolig hvor mye som hoper seg opp i løpet av bare én ferieuke med “avlogging” :p Men nå er jeg i alle fall ajour med mailer, juli-bilag, fakturering og “to-do-jobb-liste” for august. 

Ellers så har jeg rukket og å ta en treningsøkt (med hovedfokus på underkropp i dag): Markløft, frontbøy, bulgarsk splittbøy, legcurl, leg extensions (utspark) og mageøvelse stod på programmet.

BImju-4DpI7

 

PLUSS intervaller i supersett med dips, noe som satt langt inne å gjennomføre i dag, men det ble gjort, og følelsen etterpå er jo ubeskrivelig. 😀 (Dere vet, endorfinrus og den regla der).

Men tilbake til overskriften: Ny måned betyr nytt Shape Up!!! I denne utgaven bidrar jeg med tre artikler og det er veldig gøy å se at alle disse tre artiklene “made the front page”. 😀 Hihihihi, det er sånne små hverdagsgleder som en journalist setter stor pris på da vett. 

Artiklene denne gangen er:
“Nei, sukker er ikke gift”

 

“Bloggerens frokostfavoritter – 10 kjente mat- og treningsbloggere tipser om deres sunne frokostoppskrifter”.

“Mental trening – høye forventninger og overivrig med treningen? Slik unngår du treningssmell”

Enjoy og nyt siste rest av sommeren! 

Det gjør i alle fall jeg og det gjør jeg på denne måten:

Følg meg gjerne på snapchat og instagram:
Insta: @silje_bjornstad
Snapchat: silje1987

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg