Slik startet jeg en ny uke

God mandag!

Sånn var min start på en ny uke:

 

 

Tur med Lexie i skogen, skyfri himmel og bare nytelse hele veien. Snakk om en perfekt start på en mandag 😀

Og det var også ganske ok å fiske i går kveld med denne utsikten:

Nå har jeg kommet meg tilbake til Oslo og på vei innover til hovedstaden svingte jeg innom Skarstad Gartneri utenfor Kongsvinger. Der selger de egenproduserte grønnsaker og det var mange fargerike vitaminbomber som fristet! Jeg endte opp med blant annet ulike salater, agurk, søtpaprika, gulrøtter, knutekål, purreløk, rødbeter, snacks-miniagurk og gul squash. YUMMY! 

Spørs om det ikke blir noen salater og ovnsbakte grønnsaker til middags den uka her 😉 Og ferske grønnsaker rett fra åkeren har så mye mer smak også! Kjører du forbi et slik type gartneri med utsalg så vil jeg absolutt stikke innom og ta en titt.

 

Jeg er fortsatt i feriemodus og har ikke så mye spennende å blogge om heller, men etter hvert som jeg nå trer inn i i hverdagen med jobbrutiner og det som hører med, så vil det også bli mer bloggings.

Enn så lenge, nyt sola og varmen mens dere kan.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg