ShapeUp-shoot

Hei og god lørdag! 

Dagen startet ganske ok med en treningsøkt med blant annet 5×5 pullups med 15 kg ekstra og 35-20-20 dips.

video:img7103
video:img7104

Så ble det et forsøk på rointervaller hvor jeg ga meg etter 5×1 min med 40 sekunders pause. Beina mine er nemlig relativt slitne etter gårsdagens underkropp-økt så det var ikke så mye trøkk i dagens intervaller for å si det sånn. Men jeg fikk da uansett kjent litt på pulsen og i morgen blir det treningsfri søndag med god samvittighet. 

Nå skal jeg straks sette kursen mot harryhandel og svenskegrensa før jeg i kveld reiser hjem til Finnskogen for å være “valpejordmor”. 😀 Forhåpentligvis vil Lexie få valper i løpet av de nærmeste dagene og kjærevene som jeg gleder meg!

Tilbake til overskriften, jeg nevnte jo i går at jeg hadde vært på jobb for ShapeUp hvor to treningsprogrammer skulle shootes. Klokken 8 var jeg, fotograf Vegard og personlig trener Pia Eliassen klare for shoot på SatsElixia i Oslo sentrum og programmet handler om “øvelser for de viderekommende”.

Tanken bak treningsprogrammet er nemlig at man skal pushe seg selv litt til å prøve en mer utfordrende øvelsesvariant. Det kan jo være motiverende med variasjon og nye øvelser, samtidig som disse variantene ikke er “barebare”. 

Jeg skal ikke avsløre for mye helt ennå, programmet kommer i en av høstutgavene til Shape Up, så følg med. 

Shoot nummer to var også et treningsprogram som kommer i en av høstens Shape Up-blader. Her var vi på Oslo Performance Center og personlig trener Camilla Lorentzen står bak programmet “6 ettbeinsøvelser for sterkere rumpe og lår”. 

 

Det er alltid gøy å jobbe for Shape Up, og dette var nok e flott og effektiv jobbdag “på sett” med flinke og dyktige folk, både foran og bak kamera! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg