Nope, ingen fødsel ennå

Jeg er på vei tilbake til Oslo og dessverre så har det ikke vært noen valpefødsel i løpet av de dagene jeg har vært hjemme hos Lexie. De liker seg tydeligvis godt i "rugekassa". Men jobben kaller, så jeg må tilbake til hovedstaden. Så håper jeg bare alt går bra med Lexie og valpene og at jeg får se dem snart.

I morgen er det flere spennende ting på jobbfronten som skjer for min del, så jeg gleder meg til å kunne fortelle om det snart (forhåpentligvis 😉 ). Uansett så har det vært helt magisk å være hjemme. Det er jo sommer "all over again" og gradestokken har vist hele 25 grader de siste dagene. Me like! Så har jeg vært supereffektiv med hjemmekontor-jobbings, hilst på venner, gått lange turer i skogen og selvfølgelig kost masse med høygravide vovs.

Ha en flott onsdagskveld!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg