Instagram-throwback

THANK GOD ITS FRIDAY!!!!!!!!!!! 😀 

Oh, fredagsfølelsen ass – den blir man liksom aldri lei. Jeg for min del starter helga med Side2-jobbings før det blir en treningsøkt med beste “Lulu”.

I dag har vi hatt test av snacks- og godterinyheter her på Side2/Nettavisen, men på grunn av konkurransediett holder jeg meg unna sånne ting nå. Det går egentlig veldig fint fordi jeg er så “inn i gamet” og bevisst på at det ikke skal spise noe utenom matplanen før jeg er ferdig med konkurransene. Og det er ikke noe synd på meg heller, det er jo mitt eget valg;) Uansett så kommer det sak på Side2 i løpet av de nærmeste dagene, så stay tuned. 

Men litt instagram-update før helga:

1) Nytt Shape Up betyr ny Shape Up-selfie 😉
2) Biffmiddag på Trancher – en av mine favorittrestauranter <3
3) Happyface-treningsselfie sammen med Hanne Lulu Holst 😀
4) Poseringstrening
 

5) Shoot og jobbings for Shape Up sammen med personlig trener Pia Eliassen og fotograf Vegard
6) Knebøy – baseøvelsene er alltid med i mitt treningsprogram 😉
7) Pullups med ekstra vekt
8) I januar starter jeg opp på studier til å bli personlig trener. Denne høsten har jeg tatt flere valg om jobb og karriere som jeg kjenner er veldig riktig, mer om det i løpet av de nærmeste ukene. Jeg er i alle fall supergira!


9) Verdens fineste Lexie som snart blir valpemamma!!
10) En liten sniktitt på matnyhetene som er blitt lansert denne høsten
11) Throwback thursday med to av noen av de viktigste i livet mitt: Fredrik og Lexie. 
12) Jeg er fast bestemt på å nyte sommertemperaturen og bare stier i skogen så lenge jeg kan, så ut på tur og nyt den friske høstlufta!

Og på instagram heter jeg silje_bjornstad

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg