Film: ny pullupspers med ekstra vekt

 

Tjohei!

Torsdag allerede og jeg er på vei til kveldsvaktjobbings, men før den tid har jeg rukket en kjapp treningsøkt, eller en lekeøkt, som jeg vil kalle det. Det ble nemlig mest “pumpe-øvelser” og litt testing av maks på pullups med ekstra vekt. Noe som førte til ny pers med 23,75 kilo ekstra mellom beina. Sist jeg testet i vår tok jeg 20 kilo ekstra, men nå skal det jo også påpekes at siden kroppsvekta mi går nedover i forbindelse med konkurranseoppkjøring så vil jo det i seg selv “gjøre det enklere” å legge på litt ekstra vekt i slik øvelser.

video:img75671

Uansett så er det alltid gøy med ny pers, ikke minst nå, på slutten av konkurranseoppkjøringen! 😀 Det motiverer i alle fall meg til å holde ut de siste dagene – bare 16 dager igjen til NM i fitness og i athletic fitness som er den grenen jeg konkurrerer i. På Instagram ligger det også et klipp med 22,5 kilo ekstra:

BKqJ9owD7lj

Nå må jeg løpe!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg