Endelig – dette har jeg ventet på!

God onsdag!

Som jeg har fortalt mange ganger tidligere så ELSKER jeg å teste nye produkter og jeg får ofte tilsendt nyheter fra ulike produsenter for å nettopp teste – det setter jeg stor pris på! 

Men denne nyheten som jeg smakte på i går ble kjøpt og betalt på eget intiativ, og det blir nok ikke siste gangen Hamar&Lillehammer Lett Julebrus havner i handlekurven min.

Jeg synes denne smaker klin lik originalen og originalen er utvilsomt min favoritt. Jeg har ventet på denne lett-versjonen uten sukker i flere år og den levde virkelig opp til forventningene. Dette er terningkast 6 fra min side, uten tvil. 

Rund og deilig julebrus-smak uten å være for søtt eller for mye champagnebrus-preget. Denne har bare helt enkelt sin særegne, karakteristiske og ikke minst superherlige smak – for meg er dette jul på flaske!

Takk Ringnes for at dere ENDELIG lanserte denne julebrusen.

Ellers så må jeg kjapt fortelle om formiddagen min i dag – for ENDELIG har jeg fått tatt noen bilder som skal publiseres i forbindelse med senere innlegg her på bloggen, samt tatt nye bilder til det som kommer til å bli en ny bloggheader i nærmeste fremtid. Jeg har nemlig vært på shoot hvor det har vært mæ sjæl som har lekt foran kamera. I samarbeid med fotograf Kristian Jøraandstad knipset vi både bloggbilder og flere treningsprogram.

Og jeg ble superfornøyd med resultatet og jeg gleder meg til å vise frem bildene. Altså, det skal MYE til for at jeg i det hele tatt stiller meg opp foran kamera, og ikke minst så skal det MYE til for at jeg faktisk blir tilfreds – men Kristian hadde tydeligvis en helt egen evne til å få denne dama her til å slå seg løs! 😀

Dette er i alle fall en fotograf jeg virkelig kan anbefale å ta kontakt med hvis du ønsker kule bilder i studio, portrettbilder treningsbilder eller hva det nå måtte være. Denne mannen vet hva han driver med og er superflink med lys, skygger og instruksjoner. I tillegg har vi begge så mye positiv energi at det omtrent er et fyrverkeri uten like hver gang vi møtes. Bildene ble tatt på Headshot Studio i Oslo. 

I tiden fremover vil det bli mer trenings- og matprat her på bloggen, og jeg er veldig interessert i å vite hva dere ønsker at jeg skal blogge mer om! Så hvis dere har noen spørsmål eller kommentarer, så skriv det gjerne i kommentarfeltet under. Noen spesifikke oppskrifter, mattips, treningsøvelser etc – bring it! 

– Silje Bjørnstad – 

(Og ingenting i dette innlegget er “kjøpt og betalt” – dette er mine personlige meninger, helt kostnadsfritt 😉 )

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg