Det er et par ting jeg har glemt å fortelle

God tirsdag!

I forrige uke fikk jeg en ny utgave av DetNye ShapeUp i postkassa og glemte det egentlig helt bort. Så litt på overtid: Slik ser den nyeste ShapeUp-utgaven ut:

Flotteste Hedvig Bang-Førsund pryder forsiden og denne dama er bare så fantastisk sprudlende og søt som oser treningsglede lang vei! I tillegg er hun altså så myk og fleksibel at det man bare blir sittende å måpe over alle de kule yoga-stillingene hun inspirerer med på Instagram. Sjekk ut Hedvig her

Selv bidrar jeg med to saker i denne utgaven: “Sannheten om laktose” hvor det blant annet forklares hva laktose er, hvorfor det ikke er farlig og hvor mye laktose som er “greit å spise”.

Den andre saken handler om mental traning og denne gangen er det “Copycat-trening” som er temaet. Hva er eventuelle fordeler og ulemper ved å kopiere treningsprogrammet til venninnen din og hvorfor får dere ikke like resultater?

Nytt Shape Up var altså den første tingen jeg ville fortelle om. Den andre tingen er rett og slett at jeg skal på ferie neste uke!  Eller, i alle fall så skal jeg reise bort, det blir nok litt jobbings selv om jeg farer til varmere strøk altså. Jeg og Susanne booket oss nemlig tur til Gran Canaria i november så nå blir det en uke med charterfeber, hotellfrokost, masse trening, masse digge gåturer og ikke minst SOL OG VARME! (forhåpentligvis i alle fall). 

Jeg er SÅ klar for noe annet enn glatte fortauskanter og minusgrader. Vi drar neste onsdag! Da er det nok ikke sikkert at bloggen blir daglig oppdatert slik som den blir nå, men vi kommer garantert til å være aktive på sosiale medier!

Sjekk ut @silje_bjornstad og @susannesoydan på Instagram.
På Snap heter jeg Silje1987

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg