Mobilblogg: Juleferie-bloggpause

Oi, plutselig var det liksom gått over en uke og vel så det siden siste blogginnlegg. Det har ikke skjedd noe spesielt, jeg er bare i ordentlig feriemodus!;) En uke på Gran Canaria var helt topp og nå er jeg hjemme hos familien på Finnskogen. Men jeg kommer sterkere tilbake neste uke! Da er det tilbake til trenings- og matrelatere innlegg som jeg håper kan bidra til inspirasjon og motivasjon! Og i 2017 er det så mange nye spennende prosjekter på gang også, så følg med! Gleder meg til jeg kan fortelle mer om alt!!! Enn så lenge; god jul og godt nytt år! Silje

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg