Et lite tilbakeblikk

God mandag!

At jeg ikke er aktiv hver eneste dag på bloggen, betyr ikke at jeg ikke er aktiv på andre sosiale medier. Det er egentlig på Instagram de fleste oppdateringene skjer for tiden uten at det nødvendigvis er så veeeeeldig mye spennende for alt og alle. MEN uansett så flyr dagene avgårde her, jeg vet knapt forskjell på helg og dag, rett og slett fordi jeg uansett er litt i jobbmodus 24/7, og det gjør meg ingenting akkurat nå i alle fall. I går, søndag, hadde jeg flere shoots sammen med en fotograf og vi tok bilder til både matsak, artikler og treningsprogrammer. Min jobbhverdag er veldig variert samtidig som den egentlig ikke er det. Jeg starter som regel dagen med frokost og formiddagstrening før jeg kommer hjem og jobber med det som må prioriteres den dagen (avhenger av deadlines, ulike mailer og oppfølginger etc). Da kan jeg fint sitte til 21-22 på kvelden, eventuelt lengre eller kortere avhengig av arbeidsmengde, mens andre dager har jeg møter, shoots eller lignende avtaler. Som frilansjournalist skriver jeg for flere ulike oppdragsgivere, men hovedsakelig er det ShapeUp, Akademiet for Personlig Trening, BedreTrent.no og VG Vektklubb som jeg har faste avtaler med. I tillegg blir det også noen saker for andre magasiner og nettsider, noen foredrag her og der, og ikke minst så har jeg jo oppfølging av programmer til klienter i forbindelse med kosthold og trening.

Så følg meg gjerne på Instagram og SnapChat for et nærmere innblikk av min hverdag, både i jobbsammenheng, på trening og på privaten.

På snapchat: silje1987
På Instagram: silje_bjornstad

Jeg elsker jo å skape innhold og er ikke redd for “å by på mæ sjæl” for å si det sånn 😉

Det siste fra Instagram kan vitne om at det blir mye trening og fysisk aktivitet, men jeg gjør mer enn å trene altså. Hehe!

1) Når man er ferdig med økten før ettermiddagsrushet – digg, digg digg!
2) Jeg og Susanne fant et crossfitgym da vi var på Gran Canaria. Her ble vi også tatt bilder av gym-eieren underveis i treningsøktene (han spurte først altså!), og det ble noen ganske kule bilder!
3) Markløft – the one and only.
4) Å trene “ute” i aircondition-gym på Gran Canaria: DA koser Silje seg ass.

5) Nakkekotelett?.. Hehe 😉 Skjønner hvor mine gains havner i alle fall. Hei trapezius!
6) Good Morning med vekt foran: En øvelse for bakside lår og setemuskulaturen hvor du kan trene med en vekt foran deg i stedet for med en vektstang “bak på ryggen og på skuldrene” – da får du nemlig trent litt skuldermuskulatur på kjøpet 😉
7) Omvendt roing med partner – en perfekt parøvelse hvor den ene får trent rygg og armer, mens den som holder igjen får trent kjerne og stabilitet.
8) Verdens fineste lille Perle <3

9) På tur på GranCan!
10) Markløft, igjen og igjen, og igjen!
11) Happyface.
12) GranCa-Gains fortjente “prinsesseknebøy”.

Ha en sporty uke!

– Silje Bjørnstad –
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg