Derfor bør du trene på romaskin

Når du trener kondisjonstrening på romaskin belaster du flere muskelgrupper i kroppen, samt at du bedrer kondisjonen og får økt utholdenhet. Og du er kanskje kjent med den herlige «runners high»-følelsen etter en løpeøkt på mølla? Altså, følelsen etter en ro-økt er minst like fantastisk! I tillegg er det ikke mange minuttene som skal til for å få en skikkelig effektiv treningsøkt! I februarutgaven til Shape Up får du tips til seks ulike roøkter tilpasser ulike nivåer, og jeg og flotte Pauline leker ro-modeller.

(Bildene er tatt på Sterk Helse & Treningssenter. Fotograf: Vegard Kleven)

I samme utgave har jeg skrevet om hvorfor egg er så bra å spise, jeg har besøkt Funkygine og sett hva den supersterke og superflotte dama egentlig spiser samt at du kan lese en sak om mental trening og tidsklemma. I tillegg er det jo (som alltid) veldig mye annet bra snadder her også, for eksempel mettende veggisretter, sunn snacks, booty-trening etc.

Ellers så fikk jeg en sabla god nyhet i går, noe som jeg forhåpentligvis kan dele neste uke. Jeg sier bare 2017 KOMMER TIL Å BLI HEEEEELT CRAZY BANANAS!

Resten av dagen skal brukes til jobb og snackslaging! Sunne energikuler, energisjokolade og kokospannacotta står på menyen. Jeg deler selvfølgelig oppskriftene etter hvert 🙂

Ha en sporty onsdag!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg