Matnyheter: Nå kommer brunost med sjokoladesmak og aleo vera-yoghurt!

God torsdag!
Tre ganger i året er det “vareslipp” i dagligvarebutikkene og det betyr MATNYHETER!! 😀 Jeg digger nye produkter og er alltid nysgjerrig på hva slags nyheter produsentene kan friste med. Vareslippene er i februar, mai og september.

Jeg har fått noen mailer fra ulike produsenter allerede i tillegg til at jeg var på frokostevent med Alpro i går der de presenterte to av sine nyheter.

Her her noen av matnyhetene som jeg gleder meg til å smake på!

Yoplait Gresk Yoghurt uten tilsatt sukker. Disse kommer i smakene sitron, skogsbær, kokos og vanilje.

Alpro Go On: plantebasert mellommåltid som ifølge produsenten kan sammenlignes med kvarg. Disse kommer i to smaker: Solbær og Pasjonsfrukt.

Fjordland 4-korngrøt: Grøt med bygg, havre, hvete og rug – laget med steelcut-korn.


Fra Synnøve Finden synes jeg det var mange interessante smakskombinasjoner for å si det mildt! Blant annet så kommer det nå en brunost med sjokoladesmak (!) og Gresk Yoghurt med aloe vera. Personlig har jeg mest tro på Gresk Yoghurt med pæresmak og Flow Appelsin. Jeg gleder meg til å smake!

Jeg skal tipse om flere matnyheter etter hvert som jeg får info og bilder fra produsenter!

– Silje Bjørnstad –

6 kommentarer
    1. Yoplait har jo hatt yoghurt med både sitron og kokos før, men bare som sesongprodukter. Veldig bra å få dem tilbake!

    2. Bør ikke disse innleggene merkes som reklame/produktplassering?
      Det er jo info og promotering av produkter som du har fått på mail…?

    3. Leser: Haha! Nei, dette er ikke promotering eller “kjøpt-og-betalt-innlegg”. Det er ingen som betaler meg for å skrive om dette, det er ingen vareprøver som har blitt sendt til meg, dette er ikke informasjon som er eksklusivt for meg. Disse mailene kommer til mange, samme informasjon finnes også på nettstedene til produsentene og jeg informerer om hvilke matvarer jeg personlig finner interessant uten økonomisk påvirkning eller lignende. Så dette er mitt eget valg om hva jeg ønsker å skrive og informere om på min blogg, og jeg skriver om det fordi 1) jeg selv synes det er morsomt med matnyheter og 2) jeg vet mange av mine lesere synes det er morsomt å lese om matnyheter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg