“Jeg logger av data og sosiale medier…

…for å logge på livet” – som det så fint heter. Denne helgen har jeg sett frem til lenge. Nå stikker jeg og Fredrik på hotell og spa for å bare slappe av, nyte god mat og kvalitetstid det neste døgnet. Vi har begge ganske varierende arbeidstider på grunn av jobbene vi har, og frihelger for oss er virkelig ikke en selvfølge. I alle fall ikke dette halvåret hvor jeg går på skole annenhver helg. Faktisk så skjer det noe hver eneste helg frem til juni-juli fra nå av, og for all del, det er bare koselige og morsomme ting som for eksempel bryllup, jobb (ja, jobb er morsomt!!!!;) ), bursdagsfest og lignende, men denne helgen blir det kun oss to – og jeg skal legge jobb og skole helt bort. Og det skal bli ganske deilig å bare reise litt bort og ikke tenke, bare nyte.


 

God helg!
 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg