Dette bør du spise før og etter trening

Hei!!!

Jeg fikk tips om at Side2.no hadde en sak tidligere denne måneden hvor jeg uttaler meg om matvalg før og etter trening. Det er ikke alltid jeg får med meg sånne ting selv, hehe, så da er det fint med folk som sier ifra.

Uansett, jeg svarte på disse spørsmålene for flere uker siden, så det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke har fått med meg at artikkelen nå er blitt publisert. 

Les hele saken her

Kort oppsummert så trenger det ikke å være så komplisert, og spis i alle fall noe etter at du har trent. Kroppen trenger påfyll for å bygge seg sterkere, raskere og så videre! Uten bensin på tanken går det liksom ikke så fort fremover 😉

Et sitat fra meg som jeg også synes det er viktig å understreke:
– Husk at alle tips og råd basert på andre personer, er nettopp det det er; det er som regel råd basert på egenerfaring og hva de opplever som det beste for sin kropp. Det er fint å bruke det som inspirasjon for å finne ut hva du liker. Men det er ikke noe magisk med med ett treningsprogram eller en konkret matvare.

Ha en sporty uke folkens!

– Silje Bjørnstad – 

FOTO: Tiril Guttorm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg